Den älskade är alltid vacker. ❤

Hejsan alla underbara läsare.. ❤
Jag tänkte börja om med en omstart och göra bloggen mycket bättre skriva bättre lägga in fler bilder osv.. Blogga mer förstås.
Alla slutar imorgon typ förutom min skola och kunskap och det suger vi slutar på torsdag och börjar den 20:de Augusti som alla andra.
Idag hade vi iallafall en vanlig skoldag och det var den sista innan sommarlovet love.. :)
Imorgon ribban cup. Det är någon turnering för alla mentorsgrupper som får olika uppdrag osv..
Onsdag Klassens dag. Grillning på gröningen.
Torsdag avslutning. :)
Ikväll så blev min handbollsträning inställd. Bara för att vi hade beachhandboll i Lördes.
Hoppas att ni får en fin dag.
//Karolina
Min nya header.
Vad tycker ni?
Den är gjord på gimp.
Postat av: Lina

Allt bra med dig idag ? :]

Haft några matcher ännu, vad har resultaten av matcherna blivit i sånnafall?



/Lina

2012-06-11 - 17:24:26
URL: http://linasmith.blogg.se/
Postat av: S a n n a W i d m a n

Sv: Är med redan :D

ha det bra du också!

2012-06-11 - 18:46:34
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/
Postat av: S a n n a W i d m a n

HejHej (:

Nu har jag dragit vinnarna i dagens blogg!

Vinnarna är dragna på random.org.

Var verkligen jättekul att du ville delta och gör det gärna igen, även om du vann.

http://fotbollssanna.blogg.se/2012/june/dagens-bloggvinnare-ny-omgang-d.html#comment

2012-06-12 - 11:16:22
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/

Läs innan du kommenterar:

Övriga.
- Taskiga och kränkande kommetarer tas bort direkt.
- Jag tillåter ingem spam.
- Jag deltar gärna i tävlingar som t.e.x Veckans blogg, Fototävlingar, Dagens blogg osv.. men jag vill inte ha någon reklam.
- Jag gör mina designer själv om jag inte skriver något annat.
- Jag gör gärna gratis designer men då får ni maila mig på [email protected]

Min kamera:

- Jag fotar med Canon EOS 550D.
- Det är copyright på alla mina bilder som betyder att ni inte får kopiera eller ta någon bild utan att fråga.
- Jag gör mina headers på Gimp och Picasa.

Nu får du gärna skicka iväg en kommentar. :)

Vad ville du skriva? :):

Ditt fina namn:
Läser du min blogg ofta? :)

E-postadress: (Jag ser bara den).

Har du en blogg som jag kan läsa?

Ja. Vad ville du? :)