Undrar ... ?

Hejsan!
Jag undrar en sak.. Hur kan man ha en tävling i sammarbete med en hemsida? Har viljat veta det men har inte fått något svar.. :( Jag tänkte starta en sån tävling men vill först veta hur jag gör. 
Idag så har jag varit med Mormor och Mamma på Väla. Köpte två saker som ni får veta imorgon. 
Imorgon så ska jag fråga Moa om vi kan va annars så har jag inget planerat. 
Jag ska se DANNY om 30 dagar i Malmö HAPPY GIRL HÄR JAO... :DDDDDD
Längtar skitmycket. Kommer bli det bästa på länge. 
Nu ska jag ut och titta på TV. 
//Karolina
UNDERBAR KILLE DET DÄR... :D LOVE YOU DANNY! :D <33333333
Postat av: ~ L I N N ~

Kika gärna in & delta i min veckans blogg tävling, drar 3 vinnare genom slumpen som även får stå i min meny 1 vecka. Vad har du att förlora? GO FOR IT !! :-D
-> http://linnhahne.blogg.se/2012/july/veckans-blogg-1-2.html#comment

Kram♡

2012-07-19 - 22:49:39
URL: http://linnhahne.blogg.se
Postat av: ~ L I N N ~

Kul att du är med & tävlar om veckans blogg, lycka till! :-D

2012-07-20 - 07:11:51
URL: http://linnhahne.blogg.se

Läs innan du kommenterar:

Övriga.
- Taskiga och kränkande kommetarer tas bort direkt.
- Jag tillåter ingem spam.
- Jag deltar gärna i tävlingar som t.e.x Veckans blogg, Fototävlingar, Dagens blogg osv.. men jag vill inte ha någon reklam.
- Jag gör mina designer själv om jag inte skriver något annat.
- Jag gör gärna gratis designer men då får ni maila mig på [email protected]

Min kamera:

- Jag fotar med Canon EOS 550D.
- Det är copyright på alla mina bilder som betyder att ni inte får kopiera eller ta någon bild utan att fråga.
- Jag gör mina headers på Gimp och Picasa.

Nu får du gärna skicka iväg en kommentar. :)

Vad ville du skriva? :):

Ditt fina namn:
Läser du min blogg ofta? :)

E-postadress: (Jag ser bara den).

Har du en blogg som jag kan läsa?

Ja. Vad ville du? :)