Första skoldagen efter lovet!

Hejsan bloggen!
Idag så var det första dagen i skolan.
Det var inte roligt alls förutom att vi har fått en ny tjej i vår klass som heter Vilma.
Hon var jättesnäll och vi fick städa toaletterna, eftersom vår mentorsgrupp har städet denna och nästa vecka.
Det betyder att vi har två veckor att städa hela skolan och man byter saker, moppar golven mm.
Vi hade NO, SO, Svenska, Klassråd/Mentorstid och Språk. Inte världens roligaste ämnen men det fick duga.
På språket så fick vi en ny tysklärare som heter Anette. Hon var jättesnäll och bodde vid mig i Rydebäck.
Om drygt en timme så sticker jag till handbollsträningen. Ni som inte vet så spelar jag handboll i OV Helsingborg.
Det ska bli kul och träffa alla på handbollen. Idag så ska vi träna med OV F98.
Nu ska jag äta och byta om.
Bloggar kanske när jag kommer hem.
Ni får ha det bra alla mina läsare så ses vi sen.
Puss & Kram!
//Karolina
Jätte Jätte gammal bild på mig och mitt lag.
Vi kanske va 8/9 år gammal där :)

Läs innan du kommenterar:

Övriga.
- Taskiga och kränkande kommetarer tas bort direkt.
- Jag tillåter ingem spam.
- Jag deltar gärna i tävlingar som t.e.x Veckans blogg, Fototävlingar, Dagens blogg osv.. men jag vill inte ha någon reklam.
- Jag gör mina designer själv om jag inte skriver något annat.
- Jag gör gärna gratis designer men då får ni maila mig på [email protected]

Min kamera:

- Jag fotar med Canon EOS 550D.
- Det är copyright på alla mina bilder som betyder att ni inte får kopiera eller ta någon bild utan att fråga.
- Jag gör mina headers på Gimp och Picasa.

Nu får du gärna skicka iväg en kommentar. :)

Vad ville du skriva? :):

Ditt fina namn:
Läser du min blogg ofta? :)

E-postadress: (Jag ser bara den).

Har du en blogg som jag kan läsa?

Ja. Vad ville du? :)