Vi ska kanske tilll Frankrike efter Partille. :)

Hejsan fina läsare.
Vi letar överallt efter en resa istället för Sveriges skitsommar. Vi ska kanske till Frankrike. :)
Hoppas hoppas hoppas. Hade varit riktigt kul. :) Nu ska jag packa lite inför Smögen och Partille kul? Man vill ju alltid ha med sig det mesta men nu ska jag bara packa ner sånt jag behöver. När jag är borta i ungefär i 3 veckor så kommer Emilia Karlsson att gästblogga här. TOPPEN! :D Jag kanske slänger in något inlägg ifall det behövs/hinner.
Bloggar mer senare.
Ha en fin regnig sommar. (Alltid sveriges sommar som ska vara regnig hatar det!)
//Karolina
En bild på min älskade Danny! <3
Postat av: Mikaela

Kul att du vill vara med men jag behöver länken till en bild som du själv har fotat.Kategorin är Djur och/eller Blommor.
Mvh Mikaela

2012-06-25 - 12:07:25
URL: http://bemikkiz.blogg.se
Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

Nu är vinnaren i fototävlingen utsedd! KIka in och se om det vart du! :)
http://idahtt.blogg.se/2012/june/vinnaren-i-fototavlingen.html

2012-06-25 - 20:49:31
URL: http://idahtt.blogg.se
Postat av: Nina

Hej du, vill du göra en design till oss (eftersom du frågade "Allt är bra med mig! :) Ska jag göra en gratis design till er? :)" ) ? Det vore superkul isåfall :D Och självklart länkar vi dig osv. :D

Vad roligt, Frankrike är helt underbart!! ;)

2012-06-29 - 11:39:57
URL: http://ninanella.blogg.se/

Läs innan du kommenterar:

Övriga.
- Taskiga och kränkande kommetarer tas bort direkt.
- Jag tillåter ingem spam.
- Jag deltar gärna i tävlingar som t.e.x Veckans blogg, Fototävlingar, Dagens blogg osv.. men jag vill inte ha någon reklam.
- Jag gör mina designer själv om jag inte skriver något annat.
- Jag gör gärna gratis designer men då får ni maila mig på [email protected]

Min kamera:

- Jag fotar med Canon EOS 550D.
- Det är copyright på alla mina bilder som betyder att ni inte får kopiera eller ta någon bild utan att fråga.
- Jag gör mina headers på Gimp och Picasa.

Nu får du gärna skicka iväg en kommentar. :)

Vad ville du skriva? :):

Ditt fina namn:
Läser du min blogg ofta? :)

E-postadress: (Jag ser bara den).

Har du en blogg som jag kan läsa?

Ja. Vad ville du? :)