Det krävs mer än muskler. Hjärna tillexempel.

Hejsan alla super duper underbara läsare.
Idag har jag varit hos Elin N  och fikat osv... Efter det åkte vi till Bauhaus och Ikea och handlade saker till mitt rum som har blivit Lila. :)
Jag är jättenöjd just nu. Jag fotar bilder sen när exakt allt är klart. 
Imorgon i skolan börjar jag klockan 11.00 för att vi ska fika på Gröningen med klassen.
Vet ni vad jag har fått, Jag har fått den nya blogg.se. Jag ansökte till att få den nya och nu har jag fått den. Jag är jätteglad. Älskar den. Måste bara lära mig mer om den. :)
Glöm inte att anmäla er till Veckans blogg sista dagen är på Lördag morgon klockan 15.00. Tryck HÄR!
Måste gå och lägga mig nu så att jag vaknar imorgon. 
//Karolina

Nya blogg.se! :D
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

Ha en grym onsdag! :D

2012-06-13 - 00:25:33
URL: http://four.blogg.se/
Postat av: ♥ L I N D A

allt bra? ♥

2012-06-13 - 08:09:12
URL: http://xiaos.blogg.se

Läs innan du kommenterar:

Övriga.
- Taskiga och kränkande kommetarer tas bort direkt.
- Jag tillåter ingem spam.
- Jag deltar gärna i tävlingar som t.e.x Veckans blogg, Fototävlingar, Dagens blogg osv.. men jag vill inte ha någon reklam.
- Jag gör mina designer själv om jag inte skriver något annat.
- Jag gör gärna gratis designer men då får ni maila mig på [email protected]

Min kamera:

- Jag fotar med Canon EOS 550D.
- Det är copyright på alla mina bilder som betyder att ni inte får kopiera eller ta någon bild utan att fråga.
- Jag gör mina headers på Gimp och Picasa.

Nu får du gärna skicka iväg en kommentar. :)

Vad ville du skriva? :):

Ditt fina namn:
Läser du min blogg ofta? :)

E-postadress: (Jag ser bara den).

Har du en blogg som jag kan läsa?

Ja. Vad ville du? :)