Väla idag med Josefine!

Hejsan!
Vad tycker ni om min nya design?
Jag har gjort det helt själv!
Idag så ska jag träffa Josefine på min handboll och vi ska på väla!
Om ni inte vet vad väla är så är det ett stort shoppingcenter i Helsingborg!
Och på kvällen så är det handboll!
Det ska bli en mysig dag idag!
Kommer att bli riktigt dålig uppdatering idag!
Nu ska jag äta och duscha!
//Karolina
Kommentera gärna vad ni tycker om Chris Browns nya låt!
Jag älskar den iaf! ♥
Haha vad tycker om min blinkande comment here.
Jag hittade den HÄR!
Postat av: Amanda-HobbyFotograf!

Kul att du är med i Bloggtipset!

Idag kommer vinnarna dyka upp, Så håll utkik!

http://photoobymee.blogg.se



KRAM

2012-02-20 - 09:34:11
URL: http://photoobymee.blogg.se/

Läs innan du kommenterar:

Övriga.
- Taskiga och kränkande kommetarer tas bort direkt.
- Jag tillåter ingem spam.
- Jag deltar gärna i tävlingar som t.e.x Veckans blogg, Fototävlingar, Dagens blogg osv.. men jag vill inte ha någon reklam.
- Jag gör mina designer själv om jag inte skriver något annat.
- Jag gör gärna gratis designer men då får ni maila mig på [email protected]

Min kamera:

- Jag fotar med Canon EOS 550D.
- Det är copyright på alla mina bilder som betyder att ni inte får kopiera eller ta någon bild utan att fråga.
- Jag gör mina headers på Gimp och Picasa.

Nu får du gärna skicka iväg en kommentar. :)

Vad ville du skriva? :):

Ditt fina namn:
Läser du min blogg ofta? :)

E-postadress: (Jag ser bara den).

Har du en blogg som jag kan läsa?

Ja. Vad ville du? :)